Europejscy założyciele marki TAGA Harmony pan Kokociński z Polski (aktualnie Prezes i Dyrektor sprzedaży na Europę) oraz pan Richard z Niemiec są związani z biznesem audio od wczesnych lat 90tych.
Obydwoje byli miłośnikami muzyki i specjalistami w high-end audio, którzy zajmowali się naprawą i sprzedażą urządzeń audio klasy premium.
Doszli do wniosku, że większość produktów marek, które wychwalały swoją najwyższą jakość brzmienia oferując wygórowane ceny, tak naprawdę nie brzmiało dobrze.
To skłoniło ich do założenia TAGA Harmony.
Na początku firma działa w zakresie usług inżynierii dźwiękowej i ulepszania urządzeń audio.
Zajęło im prawie 2 lata, aby opracować pierwszy prototyp zespołu głośnikowego, który spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem audiofilów.
W dniu dzisiejszym TAGA Harmony oferuje wysokiej jakości produkty dla rynku hi-fi i audio-wideo.
Główne rodzaje urządzeń to: zestawy głośnikowe klasy high-end, hi-fi i kina domowego, ścienne/sufitowe i zewnętrzne głośniki instalacyjne, głośniki multimedialne, elektronika hi-fi i akcesoria audio.
Logo “TAGA Harmony” rozszyfrowane
Nazwa TAGA pochodzi od pierwszych liter angielskiego sloganu firmy To Achieve Glorious Acoustics [Aby osiągnąć świetną akustykę] i mówi wszystko o ludziach stojących za marką, ich pasji, oddaniu, filozofii i ciągłemu dążeniu do perfekcji – to DNA marki.
Oznacza to, że wszystko co TAGA Harmony projektuje, tworzy i buduje ma jedno na celu: dostarczać najlepszy dźwięk i radość dla miłośników muzyki na całym świecie.
Dodana silna podstawa do logo: „HARMONY” podkreśla, że na wszystkich etapach każdy produkt jest tworzony w harmonii z naturą.
KRYTERIA DŹWIĘKOWE – MISJA TAGA Harmony
Głównymi kryteriami, które TAGA Harmony zdefiniowała dla jakości dźwięku swoich produktów są:
* Dokładna i perfekcyjna lokalizacja;
* Świetne zrównoważenie całości dźwięku.